رویدادها آرشیو خبر ها
همه چیز به تصمیم نهایی جان الکان ربط دارد

همه چیز به تصمیم نهایی جان الکان ربط دارد

به جرات می توان گفت این یک شکست همه جانبه است، شکستی ورزشی، اقتصادی، سیاسی که می تواند به از بین رفتن جنبه های شخصی اندره آ انیلی نیز بیانجامد. شکست پروژه سوپرلیگ تنها شکست یک پروژه و برنامه از پیش تدوین شده نبود و نمی توان آن را به این راحتی تنها با اضافه کردن کمله شکست به فراموشی سپارد و تصور کرد این برنامه و ایده های حول آن به این راحتی ها از میان رفتن و چنین طرحی کاملا از ذهن بزرگان دنیای فوتبال محو شده و دیگر نامی از آن هرگز به میان نخواهد آمد. زیرا در کنار مدیرانی که هنوز حاضر به کنار کشیدن رسمی از سوپرلیگ نشده اند، مدیران چند باشگاه مطرح که در این برنامه حضور داشتند نیز با اینکه با فشار جامعه ورزشی و اعتراض هواداران از این پروژه کنار کشیدند تاکید داشتند نیاز به تغییراتی در دنیای فوتبال حال حاضر وجود دارد و باید این طرح به برنامه ها و ایده های متفاوتی معاوضه شود و فوتبال را این شکل کنونی خارج کرد.

 

با این وجود و شرایط کنونی باید پذیرفت که این پروژه با شکست روبرو شده و مدیران یووه و رئال نیز به عنوان مقصرین اصلی این برنامه معرفی شده اند و شرایط آینده شان مشخص نیست. اندره آ انیلی که هرگز انتظار چنین واکنشی را نداشت حالا در کنار شکست اقتصادی و ورزشی، آینده مدیریتی خود را نیز در معرض خطر می بیند و در جامعه فوتبالی همانند یک شکست خورده در انتظار اینده ای ست که برای او پیش بینی میشود. به نظر میرسد او با وجود مشکلات و ابهامات بسیار زیاد به ادامه دادن حرفه مدیریتی خود در باشگاه یوونتوس علاقه مند است و این بار کمی عقب نشینی کرده اما این تنها یک سوی ماجراست زیرا آینده او بستگی به نظر مثبت جان الکان، نفر نخست خانواده آنیلی و مدیر ارشد اکسور دارد. جایی که کلیه مسائل خانوادگی، کاری، اقتصادی، ورزشی و حتی سیاسی خانواده انیلی در ان بررسی و تصمیم گیری میشود، که در آن روابط خانوادگی، احساسات و عواطف اعضای خانواده جایی ندارد و همه تصمیم ها بر اساس صلاحدید مجموعه تشکیلات خانواده انیلی اخذ و اجرا میشود.

 

و حالا اندره ا آنیلی که درچنین روزی (28 اوریل) در سال 2010 سکان مدیریتی یوونتوس را به عهده گرفت و توانست با طرح ها و اندیشه های خاص خود چرخه تاریخی بانوی پیر را به نام خود رقم زند با چهره شکست خورده و تنها تر از همیشه منتظر خواهد بود تا مدیر ارشد خانواده، پسر عمواش، جان الکان تصمیم بگیرد که آیا اندره آ همچنان در سطح ورزشی و سیاسی قابل استفاده خواهد بود و یا با مطرح کردن و ادامه دار شدن ماجرای سوپرلیگ یک مهره سوخته و از کار افتاده شده که ادامه حضورش برای پیش برد اهداف و برنامه های خاندان انیلی مفید نخواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: